Šta vas sve očekuje u procesu razvoja brenda? Kako brendovi danas nastaju i opstaju? Koje izazove donosi repozicioniranje? Zašto je važno razumevanje potrošača, njegovih navika i očekivanja? Kako izgleda produktivan odnos kompanije i marketinške agencije? Koja je uloga kreativnosti u kreiranju biznis planova i novih modela poslovanja, ali i u svakodnevnom poslu? Zašto su interna i eksterna komunikacija podjednako važne? Odgovore i razmišljanja na ova i mnoga druga pitanja daće vam predavači Biznis modula, kao i učesnici panel diskusija.

Jelena Šarenac

Head Corporate Communication Adria region, Henkel

Jelena Šarenac je živela i studirala u Moskvi, gde je stekla zvanje diplomiranog menadžera, a nakon toga je u Londonu studirala na Pravnom koledžu. Usavršavala se u oblasti komunikacije, marketinga, liderstva i planiranja, izmedju ostalog na “IEDC – Bled poslovnoj školi za menadžment” i “Cranfield univerzitetu – školi za menadžment”.
Prvo poslovno iskustvo stekla je u kompaniji Mercedes-Benc, odnosno Dajmler-Krajsler, gde je kao direktor za marketing i komunikacije devet godina bila zadužena za sve brendove.
Već duže od deset godina radi u Henkel Srbija na mestu direktora korporativnih komunikacija, zadužena za interne i eksterne komunikacije, javne poslove i brend komunikaciju u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini.
Jelena je bila predsednica Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) 2016-2019, aktivan je član Srpske asocijacije menadžera (SAM), Američke privredne komore (AmCham) i Evropske asocijacije direktora za komunikacije (EACD). Potpredsednica je žirija za dodelu nagrade „Effie Awards“ Srbija (2017-2019), član žirija DSOJ-a za dodeljivanje PRiznanja (2012-2014), član žirija za dodelu ICCO Awards 2016, član žirija za dodelu Wannabe Digital Awards 2018.
Za doprinos komunikacijskom menadžmentu u regionu, nagrađena je prestižnom PRO.PR nagradom 2016. godine.


Predavači na modulu